آوای ققنوس

هنگام خاکستر شدن ققنوس آوایی سر می دهد در واقع آن آواز غریبی و تنهایی او را نشان می دهد

آوای ققنوس

هنگام خاکستر شدن ققنوس آوایی سر می دهد در واقع آن آواز غریبی و تنهایی او را نشان می دهد

زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد

 پر زشورم امشب

من در این کنج حیاط

خانه ای ساخته ام در رویا

به چه اندیشه کنم؟

به همان حس غریبی که در این نزدیکی است

پشت گلهای حیاط زیر این سرو بلند

یا در ان حوض پر از ماهی اب

شاید ان حس غریب

بوی ان تپه ی سبز ته پس کوچه ی ماست

بوی عشق بوی بهار

من در این کنج حیاط

پر از ارامشم امشب

پر از احساس رهایی

حس خوسبختی و عشق

تا بدانجاکه خدا می داند

من به تنهایی این لحظه ها می نگرم

و به خود می گویم

این همان ....

نظرات 8 + ارسال نظر
جادوگر یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ب.ظ http://moshaveramlake-eshgh.blogsky.com/

سلام
وب جالبی داری
برات آرزوی موفقیت می کنم
اگه دوست داشتی منا لینک کن تا منم تو را لینک کنم
((مشاور املاک عشق))
حتما بهم سر بزن

برزو یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام میبینم که حسابی راه افتادی داری شعر مینویسی ترشی نخوری رو دست محمد و عباس می زنی.
بابا ایول این وبلاگت از مال من خیلی قشنگتر شده
موفق باشی.

زریر دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ق.ظ http://saansiz.blogsky.com/

به به ، خوبه ، عالیه. خیلی بهتر از وبلاگ برزو و محمد شده.
اما حالا حالا ها باید بدو یی تا به سن سیز برسی.
سعی کن تمام فونت وبلاگت یکی باشه.
در ضمن بگو که از کجا این متن رو می آری.
موفق باشی نصیحتی گل.
ارادتمندیم.

سلام
گزلرم ایسسنا تمام فونت وبلاگم را یکی می کنم
سایه ی پدر و مادر مستدام باد .

زریر دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ق.ظ http://saansiz.blogsky.com/

بازم سلام ابراهیم گل گفتم یه نظر دیگه هم بدم تا کلاس کاریت بره بالا.
حال می کنی مرام رو؟!!!1

شوریده پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:07 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

ممنون که از وبلاگ من حقیر دیدن نمودید!:)

شما هم قلمتان تواناست و زیبا می نویسید!

با یاد باد ان روزگاران یاد باد به روز هستم

منتظر حضور سبز شما می باشیم

موفق باشید.....شوریده

آوریل جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ق.ظ http://mastotanha.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل]سلام گلممممممم!!!!![قلب][بوسه][گل]
[گل]خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟[زبان][خجالت][گل]
[گل]چه خبرا ؟ خوش میگذره ؟[رضایت][بوسه][گل]
[گل]من اپیدم بهم یه سری بزن خوشحالم میشم!!![چشمک][نیشخند][گل]
[گل]وبلاگ زیبا و جالبی داری[قلب][خجالت][گل]
[گل]این گل قشنگم با بهترین ارزوها تقدیم بهت میکنم .[گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
_________@@@@@@@@
_______@@@________@@_____@@@@@@@
_______@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@ @@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
________@@@_____@@@_@@@@@@@
___________@@@@@@@
___________@@@@@_@
___________________@
____________________@
______________________@
________________________@
________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________ @

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلامم ابراهیم !
خوبی؟! ....
وبلاگمو آپ کردمم منتظرتممممم ...

ایشالله هممممممممیشه عاشق باشی دوست گلممم !
بیا ..
سعی میکنم رنگ غربت رو از وبلاگم ببرم :)

روزات برفی

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

باشه منم میلینکمت :)

روزات برفی
آهنگ وبلاگت .. گریم انداخت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد