آوای ققنوس

هنگام خاکستر شدن ققنوس آوایی سر می دهد در واقع آن آواز غریبی و تنهایی او را نشان می دهد

آوای ققنوس

هنگام خاکستر شدن ققنوس آوایی سر می دهد در واقع آن آواز غریبی و تنهایی او را نشان می دهد

دو بیتی های دلنشین

اگر  دنبال  عشقی  من  ندارم                                که من  جز قلبی از آهن ندارم 

برو دست از سرم بردار شیرین                                که  حال  بیستون کندن  ندارم 

                                             *        *        *

اسرار ازل را  نه تو  دانی  و  نه  من                  وین حرف معما نه تو خوانی و نه من 

هست از پس پرده گفتگوی من و تو                 چون پرده بر افتد نه تو مانی  نه  من 

                                                 *   *   * 

چشمان ترم شکسته قایق شده بود          در هق هق گریه چون شقایق شده بود 

او را به  چه  آتشی  چرا  سوزانده ام          آدم  که  نکشته  بود  عاشق  شده  بود 

                                                 * * * 

دوستان عزیز دو بیتی ازحافظ دارم که بعیدمیدانم  قالب شعر حافظ را دوستان ندانند. 

تقدیم میکنم به تمام اهالی شعر و  دوستان گرامی : 

حافظ   از   چشمان   تو   غزل  ساخت /  هر کس که تورا دید به چشمان تو دل باخت 

نقاش ازل چونکه بچشمان تو دل باخت /  دیوانه  شد  از  طرز   نگاهت   قلم   انداخت